Πολιτική επιστροφών
Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας, υπαναχώρησης και κάθε σχετική ερώτηση, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2102626416 από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 14:00 & 17:00 – 21:00 και το Σάββατο 9:00 – 15:00 (τις εργάσιμες ημέρες) ή στο e-mail: info@kleidaras-afoilasda.gr
Ακύρωση Παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή, στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από το Locksonline προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας. Επικοινωνήστε με το κατάστημα μας στο τηλ. (+30) 2102626416, e-mail: info@kleidaras-afoilasda.gr για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).
Αλλαγές Προϊόντων
Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά πώλησης (απόδειξη – τιμολόγιο). Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. εξαρτήματα, εγχειρίδια, φυλλάδια, εγγυήσεις, υλικά συσκευασίας κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.
Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της αλλαγής
- Ελαττωματικά προϊόντα ή εσφαλμένη αποστολή από το Locksonline.
Σε περίπτωση που προμηθευτήκατε από το κατάστημά μας ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν που δεν παραγγείλατε το Locksonline αναλαμβάνει την αντικατάστασή του προϊόντος και το κόστος μεταφοράς. Εφόσον πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν παρακαλούμε να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος και του ελαττώματος στο e-mail: info@kleidaras-afoilasda.gr Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2102626416.
- Μη ελαττωματικά προϊόντα
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που προμηθευτήκατε από το Locksonline με κάποιο άλλο, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2102626416 ή στο e-mail: info@kleidaras-afoilasda.gr ώστε να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις αλλαγής. Σε περίπτωση αλλαγής μη ελαττωματικών προϊόντων επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφοράς.
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε λαμβάνοντας πίσω τα χρήματά σας μπορείτε να ασκήσετε το Δικαίωμα Υπαναχώρησης.
Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές:
i) σε αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ii) σε αγαθά τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Προϊόντα ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά, ή ηλεκτρομηχανικά (κλειδαριές ηλεκτρομηχανικές, κλειδιά αυτοκινήτου με πλακέτα ηλεκτρονική, πληκτρολόγια, καρταναγνώστες κ.α.), πριν αποσταλούν ελέγχονται για ελαττώματα από ειδικό τμήμα ή από τους τεχνικούς μας. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για ζημίες των προϊόντων της που προκλήθηκαν από λανθασμένη / απρόσεκτη χρήση ή υπαίτια συμπεριφορά του πελάτη και δεν θα δέχεται αλλαγές προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν κατ’ αυτόν τον τρόπο. Τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας, που επιστρέφετε προς αλλαγή, θα ελέγχονται από τους τεχνικούς του Locksonline και μόνο εφόσον επιβεβαιωθεί η πλήρης λειτουργικότητά τους και η απουσία βλαβών και φθορών, τότε θα γίνεται αποδεκτή η αλλαγή τους.
Για μη ελαττωματικά προϊόντα, εκτός από τη δυνατότητα αλλαγής ισχύει και το δικαίωμα υπαναχώρησης, μόνο για καταναλωτές.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Αν είστε καταναλωτής τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την επιχείρηση «ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΑΣΔΑΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟY», που εδρεύει στον Δήμο Αθηναίων Αττικής, οδός Κασταλίας, αριθ. 26, Τ.Κ. 11362, e-mail: info@kleidaras-afoilasda.gr, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμαεντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις: i) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ii) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση (δηλ. από την ημέρα που θα λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης). Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το Locksonline του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στο κατάστημά μας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για ζημίες σε προϊόντα ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά, ή ηλεκτρομηχανικά, που προκλήθηκαν από λανθασμένη / απρόσεκτη χρήση ή υπαίτια συμπεριφορά του πελάτη και δεν θα δέχεται επιστροφές προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν κατ’ αυτόν τον τρόπο. Τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας, που επιστρέφετε, θα ελέγχονται από τους τεχνικούς του Locksonline και μόνο εφόσον επιβεβαιωθεί η πλήρης λειτουργικότητά τους και η απουσία βλαβών και φθορών, τότε θα γίνονται αποδεκτή η επιστροφή τους στο πλαίσιο υπαναχώρησης.
Επιστροφή προϊόντων και χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης:
α) Επιστροφή χρημάτων:
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας.
β) Επιστροφή προϊόντων:
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά. Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από το Locksonline, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς ώστε να μας το αποστείλετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. εξαρτήματα, εγχειρίδια, φυλλάδια, εγγυήσεις, υλικά συσκευασίας κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.
Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο – απόδειξη) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης και στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα στην επιχείρηση «ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΑΣΔΑΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟY», και συγκεκριμένα στο φυσικό κατάστημά μας επί της οδού Πετρουπόλεως 21, Τ.Κ. 13121, Ίλιον Αττικής. Προτείνεται για την αποστολή η χρησιμοποίηση της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το προϊόν.
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και εκ νέου αποστολής σε αυτόν.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το Locksonline, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης / αλλαγής των προϊόντων μας. Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Για κάθε ερώτηση, αναγκαία διευκρίνιση και κάθε άλλη απορία ή ζήτημα σχετικό με τη λειτουργία και τη χρήση του Locksonline και τα προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2102626416 ή να στέλνετε e-mail στη διεύθυνση info@kleidaras-afoilasda.gr. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας παραμένει δίπλα σας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να σας ακούσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα και παράπονα που τυχόν ανακύπτουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.